MINŐSÉGPOLITIKÁNK ALAPJA A VEVŐINK IGÉNYEINEK MAXIMÁLIS KIELÉGÍTÉSE.
„NEKÜNK A VEVŐINK ELVÁRÁSAI A LEGFONTOSABBAK”
A Scintilla cégcsoport elektromechanikus alkatrész és vezeték, kábelkorbács , fém és forgácsolt alkatrész gyártással foglalkozik. Ügyfeleink hazai és európai telephelyű multinacionális cégek, akik az ipar széles skáláján tevékenykednek: autóipar, ipari elektronika, háztartási gépipar. Tevékenységünk középpontjában a megrendelő áll. Törekszünk vevőink, megrendelőink bizalmának elnyerésére a magas színvonalú szolgáltatásokkal.
A megrendelők bizalmának, elégedettségének, a versenyképesség megtartásának érdekében a következőket kívánjuk megvalósítani:
- Átfogó minőségirányítási rendszer működtetése, folyamatos fejlesztése az ISO 9001, IATF 16949:2016 szabvány követelményeinek megfelelően.
- A 2018-tól bevezetett új, komplexebb vállalatirányítási rendszer (SAP) vállalatirányítási rendszer fejlesztése, üzemeltetése és megfelelő minőségű működtetése.
- A gyártási rendszerünk és eszközeink folyamatos fejlesztése, korszerűsítése a kitűzött célok elérése érdekében.
- A vállalat összes dolgozójának bevonása és aktív részvétele a kitűzött célok megvalósításában.
- Vevőink által meghatározott minőségi szinten történő gyártás.
Folyamatos fejlesztéssel kockázat értékeléssekkel törekedni a nulla hiba elérésére (0 PPM).
- Lean-Kaizen elvek széleskörű, teljes vállalatra kiterjedő alkalmazása.
Folyamatosan képezzük alkalmazottainak az új követelményeknek megfelelően.
A vezetőség folytonosan fejleszti és tökéletesíti a minőségirányítási rendszert, és érdekeltté teszi a dolgozókat a tevékenységük eredményében.
_________________
Szikra Szabolcs
ügyvezető
Körültekintően tervezett folyamatainkkal takarékos erőforrás felhasználást érünk el.
Minden dolgozónk felel a tevékenysége minőségéért és felelősséget vállal a minőségjavításért.
Minőségi eszközökkel, minőségi szolgáltatásokat kívánunk nyújtani, ezért tevékenységünk végzéséhez lehetőségeinkhez mérten a legkorszerűbb eszközparkot igyekszünk biztosítani, illetve azt fejleszteni.
Erőforrásaink közül munkatársaink szakmai tapasztalatát és tudását tekintjük a legfontosabbnak, ennek megfelelően nagy hangsúlyt fektetünk szakembereink felkészültségének és kompetenciájának állandó szinten tartására. Elvárjuk, hogy minden alkalmazott személyes tudásával, felelősségével és a minőség iránti elkötelezettségével járuljon hozzá a cég sikeréhez.
Kiemelt vezetői feladat a minőségorientált gondolkodásmód és munkavégzés erősítését, ellenőrzését és a rendszeres minőségügyi képzést.
Célunk az egyre igényesebb hazai és külföldi piac teljes körű, komplex kielégítése.
Ezért a stabil hazai partneri kapcsolatokra alapozva, a külföldi tapasztalatok felhasználásával, a dolgozók folyamatos szakmai képzésével, korszerű termelő eszközökkel, rugalmas és hatékony munkaszervezéssel célunk az egyre nagyobb hazai piaci részesedés megszerzése, külföldi partnerkapcsolat bővítése, illetve a meglévő partnerek igényeinek magas szintű kielégítése.
Az ISO 9001 és/vagy IATF 16949 szerint kialakított és bevezetett minőségirányítási rendszerünk szerinti működés garancia partnereink részére munkavégzésünk megbízható minőségére.
Cégcsoportunk célja, hogy:
- a minőségirányítási rendszert folyamatosan fejlessze, a termékek minőségét folyamatosan javítsa,
- a vevők minőségi igényeit maradéktalanul és gazdaságosan kielégítse,
- versenyképességét, piaci pozícióit, jó hírnevét folyamatosan erősítse,
minőségkultúrája fejlődjön, a minőség iránti elkötelezettség minden munkavállalónál belső késztetéssé, igényességgé formálódjon.